WYCIECZKA DO WARSZAWY

16 września klasy piąte i szósta wybrały się na wycieczkę do Warszawy.

Stolica powitała nas piękną pogodą. Zwiedzanie rozpoczęliśmy od Starego Miasta i kolumny Zygmunta. Przed nami rozpościerał się cudowny widok na Wisłę i Stadion Narodowy. Kiedy już pomaszerowaliśmy uliczkami Starówki warszawskiej dotarliśmy do Muzeum Wojska Polskiego, gdzie czekały na nas mundury, zbroje, samoloty, czołgi, broń z różnych okresów militarnych. Warszawa wydawała się nam ogromna do momentu, aż spojrzeliśmy na nią z góry, z tarasów widokowych Pałacu Kultury i Nauki. Mknęliśmy też pod jej ulicami jedyną w Polsce linią metra. Najwięcej emocji wzbudziła wizyta na wystawie pająków. Dzieci bardzo polubiły przewodnika, który z pasją i zaangażowaniem opowiadał nam o zwyczajach i biologii obecnych okazów. Pod koniec zwiedzania wielu z nas odważyło się pokonać swoje lęki i wziąć ptasznika na ręce. Dzień zakończyliśmy seansem w Multikinie, zakupami i jedzeniem w Złotych Tarasach. To był długi dzień pełen niezapomnianych atrakcji podczas, którego każdy znalazł coś dla siebie.